jueves, 3 de septiembre de 2015

Travesera Picos 2014 - 2015

Del 4 al 7 de Xunetu de 2015

Track: Travesera Picos 2014 - 2015 


Como tolos branos, apaez ante nós el platu fuerte de la temporada, la travesera de Picos. Si l'añu pasáu sofriéramos una travesera gafa, ensin dengún día de bon tiempu, esti añu va ser tolo contrariu y durante los cuatru díes de travesía, el calor y el sol fueron de los mayores protagonistes, xunto al bon ambiente y el cansanciu fonderu.

Hai que dicir, qu'esti añu bien pudiera ser la travesera de más kilómetros de percorríu y na que los participantes fueron cayendo, unos por abandonar magar del fin de selmana y otros por delles llesiones.
Semeya de grupu con tol mundiu a tope de fuercies

Muncho tuvo que ver la primer estaya de la travesera, que facía conocer delles siendes mítiques ganaderes dende Arenas hasta'l pequeñu y guapu refuxu de la Terenosa, nes cercaníes de Pandébano.

Poro, llegaríemos a la Terenosa, fóndamente cansaos, tanto los más fuertes como los menos avezaos a travesíes de díes. Ésto, fizo qu'al día siguiente tán sólo siguíesemos a completar la travesera César, Fernan, Bittor y yo.

Paradina en Tielve nun día mui llargu y calurosu

En la Terenosa retiraríase Alberto con muncha pena y un cabréu importante, teniendo que baxar col restu del grupu, mui cansáu ya dempués del durísimu primer día. Aún así, gracies a la bona cena y el descansu algamáu nel refuxu de la Terenosa quinxeron ascender faciéndonos compaña hasta la Vega Urriellu, col envís de presentar los respetos al maxestuosu Picu Urriellu.

En la Terenosa xenial refuxu lloñe del barullu d'Urriellu

Ellí, despediríamonos penriba d'una borrina qu'a la postre fué un pilancu pal descensu per Cambureru y Valcosín, que según llegó a les nueses oreyes tresformóse nuna aventura pa munchos de los collacios del grupu por mor de lo moyao del tarrén.

N'Urriellu facemos la despedida de los del finde

Los restantes del grupu, esfrutaríemos d'un día inimaxinable pelos altores de los Urrieles, ya qu'alborecer con borrina baxa na Terenosa nun mos facía preveer pasar tantísimu calor nel nuesu camín hacia'l colláu H.ermosu.

Colláu H.ermosu amosando tola so guapura de vistes

A la segunda prestosa estaya, amestaríemos les novedaes del refuxu de H.ermosu pa completar un grandísimu día, ya que tener caña de cerveza y xarres de mediu llitru, da tolo que necesites cuando aportes con un secañu de los que faen hestoria.

Nel remocicáu refuxu de H.ermosu entamaría la mayor aventura

La tercer estaya fue un auténticu infiernu pa un compañeru del grupu, siendo de xuru un de los retos mentales y físicos más fuertes que pueden superar una presona. Nun sólo'l percorríu fizo ponenos a prueba a toos, sinon el calor insoportable llevónos hasta la llende física, pasándolo realmente mal nel descensu hasta Caín.

Desfechos mental y físicamente aportamos a Caín

La tarde-nueche de Caín, como siempre relaxante y motivante polos comentarios de los paisanos caineh.os, llevónos dende un refrescu nel Cares pa los nuesos desfechos pies, hasta una cena relaxada con muncha recuperación de llíquidos espirituosos hasta casi la media nueche.

El Cares siempre ta presente nes traveseres

La cabera estaya ya dexaba fuera de control a Fernan y Bittor, que daríen un paséu tranquilu per Cares hasta Poncebos, desviándonos César y yo a conocer dalguna fastera más de les ablucantes canales de Picos.

Tocando'l vacíu na sienda'l Cares

Como tolos años, tan sólo nos quedaría ya la xinta final de Travesera, qu'esti añu diba ser en Camarmeña con vistes al Picu Urriellu, que despedíase de nós hasta que l'añu que vien tengamos a bien tornar per estos llares.

Qu'asina seya...

Homenaxe al ascensu del Sporting col Urriellu de fondu

Una vegada más... dar les gracies a los collacios que participaron esti añu: Fernan y Bittor dende Euzkadi y Alberto, Natalia, Zori, Richar, Carlos, César, Dani, Haritz y Paulina dende Asturies, qu'espero que l'añu que vien seya a animase.

Como siempre, vamos dexar unos datos a mou resumen y les correspondientes entraes del blog (que diré escribiendo lo más ceo posible):

Estaya 1: Arenas (Cabrales) - La Terenosa (Cabrales)

Duración: 12 h
Llonxitú: 22 km
Ascensu: 2475 m
Descensu: 1313 m



Estaya 2: La Terenosa (Cabrales) - Colláu H.ermosu (Valdión)

Duración: 11 h
Llonxitú: 15,5 km
Ascensu: 1970 m
Descensu: 1225 m

Estaya 3: Colláu H.ermosu (Valdión) - Caín (Valdión)

Duración: 9 h y 20 min
Llonxitú: 10.5 km
Ascensu: 620 m
Descensu: 2260 m


Estaya 4: Caín (Valdión) - Camarmeña (Cabrales)

Duración: 5 h y 20 min
Llonxitú: 13.5 km
Ascensu: 1130 m
Descensu: 1215 m


Totales:
 
Duración: 37 h 40 min
Llonxitú: 61.5 km
Ascensu: 6195 m
Descensu: 6013 m

7 comentarios:

  1. Respuestas
    1. La vida ye así... hai que tar en movimientu sinon cómenos el tiempu jeje. Un abrazu

      Eliminar
  2. Esperaremos po los repor, pa ver lo que sufristeis.
    Saludos

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracies Monchu... de xuru que te presten les rutes que ficimos. Un saludín

      Eliminar
  3. Perguapa la ruta Berto, pero l´otru día que anduve por Jermosu paezme que les xarres de cerveza yeren de litro. ¡ Que terracina tien el chigre de Camarmeña!. Un saludu

    ResponderEliminar
  4. Gracies Xistras... a ver si voi desplicando les distintes rutes... porque hai muncha tela jeje

    ResponderEliminar
  5. Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.

    ResponderEliminar