jueves, 20 de octubre de 2016

Trail de Sayambre (Sayambre)

2 d'Ochobre de 2016
Track: Trail de Sayambre (Sayambre)


Web del Trail: Seronda Trails - Sayambre
Clasificaciones: Clasificaciones 2016  


Primer carrera de la temporada 2016-2017 y nesta tengo decidíu dir en condiciones, non como nel Quebrapates que fue un horrorosu final de temporada, anque ya llevaba xugando nes últimes carreres ensin dir preparáu nin física nin mentalmente... lo que vien ser dir por dir... y así non se disfruta.

El finde de la carrera pintaba perinteresante, con espicha bloquera nel Indorwall de la que colé pa casa tan cansáu como con cerveces enriba. Esti llocal d'escalada ye un peligru, xuntes la comedia con esguilar y na bono pué salir d'ello.

Así que'l sábadu plantéme n'Amieva a trepar colos collacios con un cansanciu supremu, con dolores nes manes y el pié que lleva fadiándome dende Agostu. Pasamos un día estupendu, pero casi durmíame asegurando asína qu'en cuanto yera hora pa la tienda a sobar hasta'l día siguiente. 
 
Xubiendo al H.ariu a bon ritmu

Madrugón y pa Oseya de Sayambre, pelos Beyos p'arriba, onde alcontrámonos con Alberto, que vino col parte del grupu monte p'ascender al H.ariu, per onde díbemos pasar tamién los corredores, asina qu'al menes dalgo d'animación díbemos tener.

La carrera entama llanzada cuesta baxo y tenemos dempués un tramín quebrapates visitando los pueblos sayambriegos de Vierdes, Pío y Ribota, p'ascender hacia unos ivernales, onde tenemos la primer gran xubida, na qu'Alberto nun da más de sí, por mor d'una sinusitis y tiro en solitariu, pasando de grupu en grupu según voi alcontrándome cómodu de ritmu.

Alcanzo un grupín numberosu y caltengo la velocidá de baxada per pista hacia Sotu, demientres voi charrando con un participante. Normalmente, suelo parar abondo nos avituallamientos, pero sigo'l xeitu del grupu, garro agua y a siguir corriendo hacia Vegabañu, nun ascensu preciosu per fayeos.

Ruben, Alberto ya Illán... menudes vistes

Pa cuando aporto a Vegabañu, con otra pareya de corredores, adelantamos a dellos, dalgunos míticos como Ana Cristina Aguado, una gran campeona, quedándome ablucáu col ritmu que llevo y paez qu'anímome calculando que'l grupu monte con Kíla nun tarán mui lloñe.

De Vegabañu toca l'ascensión final al picu H.ariu y caltengo bon ritmu col restu de participantes, hasta que tópome con una perrina blanca que güelme a distancia y hasta que nun m'alcuentra nun para, lo que faiga que tea un ratín acariciándola y recibiendo llametones.

Haritz tien que garrala y toi oyendo los sos lladríos durante bon ratu, pero nun m'atrevo a llevala conmigo por si molesta a los corredores. Con semeyante dolor por abandonu a mi perrina, aumento'l ritmu tolo que pueu pa salir del radiu d'alcance de la so vista y olfatu... pasando a varios corredores y faciendo l'arista final con otru gran corredor veteranu del Quebrapates... Zacarías.

Aportando a la meta dempués d'una carrera preciosa

Facemos el tramu final del H.ariu xuntos llevándome a un ritmu brutal y sin parar entamamos el descensu diciéndome que pase si quiero, pero nun lo faigo hasta que veo que piérdese nunos banderinos y tómo-y el relevu.

Alcuéntrome bien y sin dame cuenta, faigo la baxada téunica como un tiru y pa cuando llego al caberu avituallamientu en Llabeñu, diz un rapaz que voi'l 46 o 47... nun lo pueu creyer, pero anímome más y sigo per tarrén más favoratible baxando ainda más rápidu.
Llevo otru corredor detrás, que va encantáu col ritmu, pero pa cuando aportamos a la pista, les pates siguen respondiéndome xenial y tiro a unos ritmos que nin me los creo, pasando a dalgún participante más.


Primera prueba de la Seronda Trails completada

Pa cuando aporto a la senda l'Arcedianu pa baxar definitívamente a Oseya de nuevu, alcuéntrome con un par de repechinos que camiento que pueu aguantar corriendo y el primer sí, pero'l segundu fai que se me xuba'l cuadriceps teniendo que parar un ratín.
 
Nesi tiempu, pierdo dos puestinos que ya nun volveré a recuperar y eso qu'acabo bastante fino de nuevu, pero dame igual, l'allegría d'entrar pente los 50 primeros nun trail de 25 km y 3800 m de desnivel nun me lo quita naide.
 
Acabar una carrera el 43 faciendo 3h y 34 minutos fué quiciás el cambiu de chip que necesitaba pa tomame más en seriu mi participación en carreres pel monte. Ver veremos hacia onde vamos tirar, si entreno más o sigo confiando na esperiencia d'andar pel monte como principal puntu fuerte.
 
Como siempre, lo meyor... l'ambiente y compartir rises y sufrimientu con Alberto, Rubén ya Illán que son ya como dos compañeros más d'alcontranos de carrera en carrera... dar les gracies a Noe, Wifre y Gael pol recibimientu y les semeyes na meta, los ánimos del GM Xuan de la Borrina y les semeyes a MV Fotos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada