miércoles, 12 de abril de 2017

Puerta de Muniel.los (Cangas del Narcea)

26 de Marzu de 2017

Track: Puerta de Muniel.los (Cangas del Narcea)


Web del Trail: Puerta de Muniel.los (Cangas del Narcea)

Clasificaciones: Clasificaciones 2017  


Segunda carrera llarguina dempués de la Cangues Mountain y parón d'un par de selmanes ensin entrenar n'absoluto y sigo tocáu. Nun debería correla, pero equí toi y dempués un sábadu peragradable per Cangas y Mual tomando dalgo, llega'l domingu y llevántome en Mual preparándome con un fríu curiosín y siendo de nueche entá.

Paso pela carpa de la organización, onde almuerzo un cafetín con pastes, riquísimes, ya que tovía tengo la carne a la piedra de la nueche anterior nel gargüelu, falo con xente conocío un ratín y empobínome de nuevu hasta la furgo camentando si debo correr o non.

GM Xuan de la Borrina y Asgaya Team

Finalmente, ye carrera non conocía y vamos ver como de mal tenemos la patuca. Poro, aportamos a la salida, ensin nervios siquiera, saliendo de tranqui con Illán, Alberto y compañía viendo que pueu llevar ritmos lentonos ensin munchos dolores.

Pasen unos pocos kilómetros, cruciando de nuevu Mual, hasta entamar la xubida más llarga nel pueblu d'Oubachu, onde caleyando veóme bien y llevando los dos palos descargo abondo la cadera, poro decido tirar pola mió cuenta y apretar nel ascensu al menos pa sentime que toi forciando un pocu.

Pasando per Mual y Oubachu

L'ascensión ye cenciella y mui tendía, con cuatru repechos duros pel pueblu y ceo alcontrámonos nel tramu más guapu de la carrera, xubiendo pelos montes d'Oubachu hacia la pena Ventana, onde alcontrámonos con venti centímetros de ñeve.

Equí, con un fríu y tramos onde la ventisca azota con fuercia voi ganando posiciones y pasándolo realmente bien. Abluca, la implicación de los voluntarios, animando tol tiempu, con kilos de ropa pa soportar el vientu y el fríu pero siempre con una sorrisa y muchos aplausos amatagos poles manoples.

Divirtiéndonos pel tramu de los montes d'Oubachu con ñeve y ventiscu

Pero tolo bono, acábase y toca'l descensu, el cual demientres hai ñeve y trialera voi esfrutando, pero cuando toca metese en pista, vuelvo a los problemes de siempre nun pudiendo aguantar un ritmu curiosu nin una zancada decente ya que la carga de la pierna derecha pa a más.

Aún así, aguanto'l tramu hasta aportar a la vera'l ríu Muniel.los onde tenemos un llargu tramu de llanu picando un pelín, nel que debería correr fuertísimo pero lo únicu que soi capaz de facer ye cargar enforma y llego al avituallamientu mui doloríu y con un calor increyible.

Baxando per pista hacia'l ríu Muniel.los

Paro un ratín a quitar el cortavientos y salgo mediu andando, decidiendo acabar la carrera como sea, yendo despacín hasta qu'entama la xubida hacia la Pena'l Moncóu, onde pueu tirar p'arriba caleyando y vuelvo a sentime bien y garrar ritmu.

Apretaré tolo posible nesti tramu, adelantando munches posiciones baxando de la Pena'l Moncóu pa meteme n'otru tramu de pista onde toca penar y vuelvo a cargame enforma. Aún así, aguanto'l tirón hasta ver cerquina'l pueblu de Mual.

Crestiando pela Pena'l Moncóu

Namás queden tres kilómetros y la sorpresa que ya m'anunciaren dellos corredores aporta, teniendo que xubir de nuevu un montón de metros de desnivel nos qu'otra vegada apreto porque ye onde meyor voi, pero cuando facemos la envuelta pa garrar la pista final de baxada, entamo a tener calambres nos cuadriceps.

D'esti xeitu, faigo l'últimu kilómetru y mediu, eternu, ensin saber mui bien nin como pisar, pa que nun se me xuba'l cuadriceps, nin me duela'l piramidal. Fecho una llaceria soi a alcanzar nel tramu más téunicu a Rubén que va faciendo un carrerón y entro na meta con él con un tiempu de 4 hores y 15 minutinos más menos... qu'espero poder baxar en media horina pa la próxima vegada que corra en Mual.

Porque ye imposible nun volver, col nivel d'organización d'esta carrera, lo implicáu del conceyu enteru de Cangas del Narcea en xeneral y en particular, les asociaciones de Mual, que lleven una carrera, casi demasiáu correndera pa mí, a un nivel de folixa pal pueblu y pal corredor.

Como siempre, dar gracies a organizadores, voluntarios y a los fotógrafos porque personalmente danme una allegría cola calidá de les semeyes amosando la realidá y l'esfuerzu que llevamos enriba en dellos momentos (Lastra, Carmen Martinez Valdés, MVFoto, Joselu A F...) 

2 comentarios:

  1. ambientazo de carrera, y ya veo que tu por pista sufres, no yes el unico..... A ver si recuperes de una vez de ese piramidal.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Una pasada... l'ambiente nel pueblu ye de diez... solo necesito poder correr a gustu.

      Eliminar