domingo, 27 de noviembre de 2016

La Línea Blanca - Foz del Pincuejo (L.luna)

21 de Xunetu de 2016

Pues había ganes d'alpina, pa descansar un pelín d'apretar como un chifláu en deportiva y como non, toca falar con Abel pa estos temes, xuntándose Alberto tamién en mou cámara, pero sin cargar la batería del too, pocu pudo facer.

El casu ye, que salimos de currar a les 3 y tiramos pa Llion col envís de conocer la Foz del Pincuejo, onde hai delles víes d'alpina, pudiendo alcontrar información nos croquis del Maquis, que tantes y bones actividaes, amuesen na so páxina.

Les escalaes nel Pincuejo podéis alcontrales na siguiente páxina: Peña'l Pincuejo

Croquis del Maquis... mil gracies por tanta info

Ensín más, aportamos a Caldas de L.luna y el día nun ta como'l de la semeya del croquis precisamente y veníamos d'Asturies que taba zarráu enforma, así que pintaba feu. De primeres, llucía'l sol pero calecía más bien pocu y tiraba un aire pelín gafu.

Preparámonos y tócame tirar de primeru, teniendo que superar un primer llargu de 30m con un máximu de V+, que nun ye na en deportiva, pero n'alpina ensín un seguru casi, hai que meter tolo qu'entre, anque a dicir verdá, asegúrase perbien y el pasu de V+ alcuéntrase aseguráu con un parabolt.

Aportamos toos a la reunión y vuelvo a salir al segundu llargu, muncho más calteníu nel quintu grau, teniendo, si soi alcordame, tres bolts en tol llargu de 25 m. Más menos, vamos garrando ritmu, pero ya nesta segunda reunión, demientres xuben los collacios y pasamos les cuerdes qu'enmarañáronse entamo a notar fríu.

Vídíu de la Línea Blanca na Foz del Pincuejo

Camudamos l'orde y va salir a los caberos llargos Abel, saliendo per unos pasos de V, pa llueu facer travesía a la mandrecha per tarrén más cenciello pero con menos posibilidaes d'asegurar hasta aportar a la reunión, la cual ta en plena forcada con una aguya.

Equí, cuerre l'aire que ye una llocura y nun hai quien pare, faciéndose un infiernu tar en camiseta y pantalón curtiu asegurando a Abel nel últimu llargu. Namás qu'acábalo, teniendo'l pasu enantes de la reunión, protexíu por dos parabolts, salimos como tiros p'arriba onde sofriremos el cutu final.

Demientres montamos el primer rapel, tamos pegaos a la peña que caltiense con dalgo calor, pero nin con eses, ya qu'esperando mi turnu del rapel, éntrame una tiritona, que na mió vida. Así fue, que pedí-yos a Abel y Alberto facer los dos rápeles siguios namás que baxé a la segunda reunión porque taba pasándolo mal ya.

Cagonros, hai que llevar ropa adecuada p'andar nes reuniones n'alpina, un forrín polar como mínimu. D'esta, dígote yo que lu deprendí y nun fué lo único, porque pude prauticar a meter trastos nuna vía realmente guapa.

Tornaré a facela... pero un día de calorín jeje.

No hay comentarios:

Publicar un comentario