martes, 8 de noviembre de 2022

Trail de Reres (Sobrescobiu)

29 d'Ochobre de 2022

Track: Reres Trail (Sobrescobiu)


Web del Trail: Seronda Trails - Reres

 
Clasificaciones: Clasificaciones 2022  

Tornábemos seyes años dempués a esta carrera en Sobrescobiu, una de les clásiques de la Seronda, onde tuviéramos una perbona participación cuando quiciás taba más fuerte nesto de correr. Los años pasen y pesie a qu'entrenamos dalgo, camiento que'l facer menos monte duro ta faciéndome perder nes pindies xubides o simplemente, que la xente entrena y corre munchísimo.

El casu ye que plantámonos en Sobrescobiu, alcontrándome con Sergi y con Illán col que ya falara por teléfonu, garramos dorsal y nuna mañana fresquina pero con mui bona pinta, vamos preparándonos con calma pa dir hacia la salida, onde como siempre, había una gran participación anque coincidiese col Blincapeñas en Suarías.

Esfrutando de la carrera en tolos tarrenes
 
La carrera, como siempre, sal como un tiru peles cais de Rusecu pa garrar un cachín de carretera desviándonos hacia pista en direición Villamoréi. Voi con Illán, camentando aguantar lo que pueda con él, ya que decidí tomar la carrera como un entrenu, asina que mi idega ye apretar lo posible hasta la senda L'Alba, a falta más menos de 10 km, onde tocaría aguantar como pudiera.

Primer parte mui correndera como siempre

Asina lo voi faciendo y veo qu'Illán nun me sigue nel camín hacia'l Torruxón y posterior xubida hacia'l canal d'agua que percorre tol faldéu de la xerra'l Crespón, poro ya toca carrera en solitariu y a furrular, esfrutando bastante de la xubida y sobretou del camín percorrible hasta Prieya, onde xinto daqué y entamamos l'ascensión al Cogullu, la cual me sobrepasa un pocu y voi penando, algamando meyores sensaciones na baxada téunica y posterior crestéu téunicu hasta'l colláu Peruques onde garramos la primer baxada llarga.

Momentos a metá de carrera

Llueu tocaría una pequeña xubida hasta Trapa, onde garro un pocu de xinta y tírome abaxo hacia'l Retorturiu na senda l'Alba, faciendo una de les meyores baxaes de pista que fice enxamás, esfrutándola a tope y ganando dalgunes posiciones con compañeros que díbemos turnándonos depende'l tarrén de carrera. Garro agua y dalgo de picar y entama l'ascensión temida per pista hasta Fresnu, la cual faise llarguísima y mui pesada, perdiendo dalgunes posiciones y dalgo de motivación pa siguir apretando.

Na fastera de la Trapa na parte final de la carrera

En Fresnu, a la fín, entama la baxada hacia la Foz de Nozalín, na que ya veo que toca ser conservador, faciéndoseme hasta pesáu tol faldéu del Cullargayos hasta Llaíñes, onde como siempre nin garro agua y continuo pa facer los 3,5 km que resten hasta la meta, onde entro contento porque veo que baxé de les 4 hores, lo que nun entraba nos miós planes.

En resume, carrera bien guapa como siempre, anque la pista hacia Fresnu, fízose mui cansina, na que lo dí tou, teniendo que dir controlando na parte final de la carrera, pero con bones sensaciones pa tomámelo más en serio esta temporada 2022 - 2023.

Aportando a la meta baxando de 4 hores
------------------------------------------------------------------------------

16 d'Ochobre de 2016

Track: Reres Trail (Sobrescobiu)


Web del Trail: Seronda Trails - Reres

 
Clasificaciones: Clasificaciones 2016  


Segunda carrera pel monte de les Seronda Trails, siendo esta vegada nel conceyu de Sobrescobiu, nel Parque Natural de Reres. L'eventu entama na capital coyana, Rusecu y entama perceo, teniendo que tar ellí más menos a les 7 y media la mañana.

El madrugón ye d'escándalu, pero al menos les previsiones nun se cumplen y magar de pillar el dorsal y vestime nel coche, el día alborez con cielos entemecíos de ñubes y claros, pero ensin pinta de ponese a llover lo cual anima un pelín pa esta la mió primer carrera en solitariu.

En solitariu d'asistir a la carrera porque la primera Seronda en Sayambre, tamién acabé corriendo solu, porque Alberto taba con sinusitis y pasábesles bien putes nes xubides. Esta vegada púnxose malu del estómagu y taba más floxu qu'una pelusa'l día anterior, poro meyor quedar en casina a descansar y durmir la mañana como fizo.

Rusecu dende penriba del banzáu

Asina, qu'ellí plántome, sólo, cautivu y desarmáu... na salida de la prueba, llevando'l nome del GM Xuan de la Borrina lo más arriba posible jeje. Nin tan siquiera soi capaz a alcontrar, cuando va dar el pistoletazu, al Asgaya Team de Illán, Rubén y Leticia, con lo que colócome más menos nel centru y a dexame llevar.

Como siempre, salgo de la metá p'atrás y voi dexándome dir peles cais de Rusecu, intentando nun ser trincháu per milenta bastones, a la vegada que póngome a un ritmu mediánamente cómodu, alcontrando nel mió pasu a Rubén y Leticia qu'al final lloñe d'animar y acompañar Rubén a Leticia fué ella la que fizo un carrerón entrando completamente sobrada.

Yo sigo a lo mío, charro un pelín con ellos y sigo alantre hasta garrar a Illán, con el que faigo los primeros kilómetros pasando per Villamoréi, abandonándolu pocu dempués na xubida penriba del banzáu de Rusecu, onde llévome un picotazu d'una abeya... anque enmediu la carrera nun tenía nin idega de que fuera. 

Perguapes vistes y munchu ánimu nel intre
 
Xubiremos hacia la xerra'l Crespón, pa garrar un guapu canal que fainos correr con curiáu poles cayides, pero con unes vistes increyibles. Finaremos tol faldéu al Crespón, p'alcontranos el primer avituallamientu en Prieya, onde pillo agua y a siguir corriendo, adelantando nesti puntu a xente que llevaba de referencia superior n'anterior carrera.

Demasiáu ceo, dígome pa mín, pero bono... voi bien así qu'a siguir. Según escucho a los del avituallamientu, al colar va nada que pasó la primer clasificada y sigo dándo-y vueltes a la tiesta, voi mui fuerte... verás que bien lo vamos a pasar al final. 

Voi finu y sigo corriendo munchísimu, pasando pembaxo'l Guanalón, empobinándonos adulces hacia l'ascensión al Cogullu, el cuál tórnase increyible cuando garramos l'arista hacia'l so cumal. Equí adelanto a unos cuantos más, quitándome d'enriba a unos castrones llioneses con banderes roxigualdes hasta nel nabu yo creo. 
El cansanciu va faciendo presencia

Dame tal perceguera que sáco-y les pegatines na baxada téunica del Guanalón y sigo como un tiru hacia la Campera Perugues baxo l'atenta mirada del Picu Corvellusu que tan bones alcordances traime a la memoria.

D'esta campa entama la primer de les grandes baxaes, pasando pel avituallamientu de la Trapa, onde xinto daqué, bebo agua enforma y sigo tirando p'abaxo cómodamente, durante munchísimos minutos hasta aportar a otru avituallamientu na senda L'Alba... diciéndome que van xustamente 17,4 km.

La metá de la carrera, ye increyible lo qu'aguanta'l cuerpu mentalmente y físicamente. Queda otru tantu y pa entamar una xubida que dirá pegadina a la riega d'Agues hasta les Argamosielles, onde viramos a la manzorga en direición Fresnu, adelantando a dellos compañeros colos que tengo unos ratinos de charra p'amatagar un pelín l'esfuerciu.

Llego a meta lo que vien siendo reventáu

Penúltimu avituallamientu, nel que vuelvo a xintar frutos secos, chicolate y bebo y cargo agua, metiéndonos dafechu nel monte Felguerúa, onde más barru hai de tola carrera, pero ye tema que nun me va mal y adelanto a unos puquiñinos más, hasta entrar n'ascensión final del día.

Ésta, sedrá pela faldera la Peña Argayos y nun aportamos al cumal, pero sedrá un tarrén de xubides de llomba a llomba, que veo como pasa factura a la xente, ya qu'acércome a unos cuantos adelantando a dalgunu más.

Esti tramu faígolo quiciás demasiáu rápidu y nes carreres per cuestes inclinaes ya veo qu'entamo a dir cargáu de pates enforma. Ye la mió primer carrera de 35 km, me digo, tengo que pagalo sí o sí, pero tiro p'alantre, animándome los voluntarios diciéndome que llueu diba fartame de baxada... cuanta razón teníen.

Con Illán nel mural de la carrera
 
Dende l'últimu repechu veo, que nun voi bien baxando. Primeru per senderu y llueu per pista, nun soi a llevar ritmos curiosos y voi pendiente de que nun se me xuba nada, nin xemelos nin cuadriceps a poder ser y consígolo, pero a cambiu de baxar los ritmos durante'l restu de la carrera.

Ésto fai que durante la rápida baxada per pistes hacia Llaíñes, quítenme les pegadielles de la camiseta un grupín de tres que fué a reservase muncho meyor que yo, adelantándome tamién xustu antes del pueblín, Zacarías del Quebrapates, col que compartiera xubida al H.ariu.

El restu la carrera hasta Rusecu, faíseme llarguísimu, anque na realidá nun fueron los últimos 5 sinon 10 km los que van sobrándome dende cuantayá. Aún así, caltengo les posiciones y gano una por mor d'un mancáu col que paro a falar.

Camudando'l Camín a la carrera pel parque de Reres

Sigo tirando lo meyor que puedo y veo que vien la segunda clasificada como un tiru... vaya máquines estes moces, como anden. Toi entrando en Rusecu, paso al llau d'onde aparqué'l coche y pica p'arriba, camentando qu'anque seya un desnivel mínimu nun voi aguantar y va xubíseme tolo xubible.

Nun ye así, aguanto y algamo la meta pente una animación ablucante nel pueblu y baxo un solín bien agradeciu, sintiéndome cansadísimu pero mui contentu por dalo too nun carrera tan llarga pa mín, baxando al final de les 5 hores y na posición 37 lo que ye un trunfu total pa ser la segunda carrera que tómome en seriu competir.

Con tastiu amargu, por nun llegar tan bien como en Sayambre y por alcontrame solu na meta, voi duchame con agua caliente, premiu por llegar prontín y torno pa la meta a tomame una cervecina y esperar pelos Asgayeros, entrando Illán con perbones sensaciones y un tiempu mui bono tamién.

Llueu llegaríen más cerveces con ellos duchaos y a esperar la próxima carrera... en Nava... onde tou entamó fai un añu.

Como siempre dar les gracies a los fotógrafos: Jose Luis Lastra, Mariaw y Lucia LuNa

No hay comentarios:

Publicar un comentario