miércoles, 6 de julio de 2016

Trail de Portudera (Cabrales)

16 d'Abril de 2016

Track: Trail de Portudera (Cabrales)


Web del Trail: Trail de los Pastores de Portudera

Clasificaciones: Clasificaciones 2016  


Tornamos a les carreres pel monte col Trail de Portudera y el mieu invade'l nuesu cuerpu, ya que cola falta del mi hermanu, vamos xuntanos los Bertos, pudiendo animanos a xubir el ritmu de más, lo que pudiera llevanos a pasales putes al final.

Aportamos a Arenas, onde intentamos echar un cafetín tranquilu nel Cares, tando'l chigre a rebosar, anque esta vegada vinimos sobraos de tiempu y finalmente, podemos xintar un cafetín con un donut pa garrar dalgo azucre estra.

Caleciendo col día perruno
Preparámonos, con mochila, cortavientos y tolo que nos pide la organización ya que dende que saliéramos de Xixón, nun parara d'orbayar y nel intre, failo, más sele pero orbaya. Pa cuando sal la carrera, máxicamente esapaez la lluvia y na meta, al llegar un pocu tarde casi nun somos a pasar pola puerte pa que'l chip s'active y con ello tócanos salir más alantre de lo deseyáu.

Y pior aún, salir alantre llevónos a siguir el ritmu nos primeros kilómetros de carretera, colo que calculo qu'entraríemos na primer cuesta entre los 50 primeros, un ritmu qu'erróneamente caltendríemos nel camín dende'l canal d'agua hasta l'entamu de la canal de Somas.

En Somas entamó l'infiernu, siguimos apretando ensín xacíu, siendo pasados por poca xente tou seya dicho y ficimos el kilómetru vertical hasta l'avituallamientu nuna hora. Mil metros nuna hora... nun tamos avezaos a ello y díbemos pagalo.

Travesando Portudera hacia Caoru

Llegamos muertos al avituallamiento, cola segunda clasificada de la xeneral, paramos a xintar daqué y sorprendéntemente recuperamos munchísimu, faciendo tol restu de la carrera por Portudera a un ritmu mui curiosu, recuperando posiciones hasta la Cabeza Blanca.

A la vuelta, hacia la mayada de Tordín, paramos tamién a reponenos con cierta calma, pero ya díbemos viendo que nun diba ser tan cenciello esta vegada. Díbemos corriendo, pero los xemelos diben avisando y los cuadriceps taben a piques d'ello tamién.

Fuimos aguantando hasta l'entamu de la baxada per Caoru, onde un resbarión nuna peña, fizo que se me xubiesen los dos cuadricpes. Increyible... nunca me pasara... ellí tuve tiráu en suelo, hasta que'l pasu del tiempu fue relaxando los músculos.

Entrando n'Arenas... dando una vueltina pel pueblu

Siguimos descendiendo pero cuando animábame un pelín a da-y cera, xubíase de nuevu y así hasta 3 vegaes, hasta que'l desnivel ya nun fue tan pindio y nun había qu'afitar les pates con tanta fuercia y fuí alcontrándome meyor.

Ehí, fué cuando la mió tortura acabó y entamó la de Alberto, teniendo xubides continues de cuadriceps y dalguna de xemelu. Asína ficimos el restu de la carrera entre caleyar, correr y parar por mor de los callambrazos.
La cara sorriente d'Alberto nun diz la verdá... durísima

Dicir que fízose infernal el final de la carrera y que nunca enxamás llegue tan cansáu y na llende del sufrimientu muscular a la meta. Los llargos minutos de tar tiraos na plaza d'Arenas tomando bebida isotónica xunto una montonera de corredores na mesma situación yera la meyor amuesa de la dureza del percorríu.

Pa l'alcordanza quedarán los acompasados ayes de la xente descendiendo Caoru y la fartura en casa Niembro n'Asiegu magar de pasar pel Cares pa refrescase y relaxar les pates, lo cual nun furruló del tou mal.

No hay comentarios:

Publicar un comentario