martes, 21 de febrero de 2017

Arnedillo (La Rioxa)

6 de Xineru de 2017

Segundu día de viaxe pela Rioxa, dempués del intensu primer día nel que conocimos Recuevas en Palenciay siguiéramos camín hasta Ezkarái, onde taríemos de vinos y dando una vueltina con unes temperatures realmente xélides.

Aportamos a Arnedillo onde'l Frontón llama con fuercia l'atención

Al día siguiente, madrugamos un pelín y metémonos una kilometrada fina, pa tar a primer hora n'Arnedo onde tenemos la maraviyosa idega d'entrar nel primer día de rebaxes nel Más por Menos, o lo que ye lo mesmu metese na boca'l llobu.

Averámonos al seutor del Colláu a facer dalguna viuca por pasar la tarde

Con tola mañana perdida pente mercar ropa montuna, playeros y demás, llegaremos a Arnedillo, col tiempu xustu de xubir a conocer la escuela enantes de que'l sol un día más escápese y les temperatures caigan pembaxo los 0 graos.

El sol cola ceo y nun queda otra qu'escapar d'ellí por mor del fríu

Xubiremos hasta'l Collado, onde malamente facemos unes 3 víes por dicir que tuviemos na escuela, baxando con abonda desgana a conocer les agües termales. Nun alarde de valentía, ponémonos el bañador y metémonos nes poces onde adormecemos nel calorín, espertando de sopitu namás que sacabes cualesquier parte del cuerpu del agua.

Camudando'l Camín caleciendo nes agües termales d'Arnedillo

Un día más, colamos con ganes de tar más tiempu nes escueles, pero bono ye lo qu'hai, los viaxes programaos de visites, dalgo de folixa y escalada dan pa lo que dan y en plenu iviernu, quédase un pelín curtiu.

Tiempu tendremos a preparar otru viaxe más calmao...

Arnedillo (Seutores visitaos)
Croquis modificaos por mi de la escuela d'escalada d'Arnedillo, por mor de Escalada en la Rioja II onde tan actualizaos seutores y croquis... les modificaciones va sobre'l primer llibru que podíase alcontrar pela rede. Munches gracies pol trabayu y col so permisu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario