jueves, 15 de diciembre de 2016

Aviaos (Valdepiélagu)

8 de Setiembre de 2016

Otru ablucante finde que nos xuntamos tola gandaya de furgoneteros ensin furgoneta de camping per Llion, apoltronándonos en Boñar el día d'Asturies. Manda coyones que colemos del país a la gueta de sol, roca y un enorme camping vacíu onde poder tar de comedia hasta les 5 la mañana ensin molestar a naide.

Pié de vía pa peques trepadores y pa paisanos resacosos

Así fué esti branu, a media oportunidá de colar per ehí, salimos corriendo así que dempués de trabayar el día anterior, salimos a fueu caún a la hora que puede pa tirar hasta Boñar, onde esa tarde-nueche pocu más fadremos que montar tiendes, mercar la cena y tar de tranquis pel camping con Kíla andando a la so puta bola ensin mayores problemes.

Víes de tolos graos pa tol mundiu

Al día siguiente, magar de desmontar tol chiringuitu, tiramos pa la escuela d'Avios, onde aparte d'asoleyar dúramente per momentos, pudimos trepar víes de munchos tipos, poniéndonos a tonu un V+ de placa col nome del Che que vaya tela.

Adherencia fedionda llionesa con graos infumables de V+ jaja

Ensin más fuímos turnando vía tres vía, ensin pegame con nada potente y ye que tábase demasiáu bien nesti cómodu pié de vía y el calor nun aidaba a metese a gastar fuercies de más. Que meyor que xubise la siella de camping y la ñevera con cervece y sidra hasta la escuela.

Pié de vía domingueru enforma... con siella y ñevera portátil

Pa lo demás... ya sabéis... Mastercard... pero siguen esistiendo coses que nun se paguen con dineru.

Aviaos (Seutores visitaos)

Croquis modificaos por mi de la escuela d'escalada de Aviaos sacaos de Escalada en León. Gracies y col so permisu.

4 comentarios:

  1. Afortunadamente las mejores cosas de la vida son gratis jijiji buena escuela pa volver

    ResponderEliminar
  2. Pues sí... pa que queremos perres? Pa un furgo? Venga vale... pero polo demás... les rises son gratis

    ResponderEliminar
  3. Lo poco que he escalado en roca lo he hecho allí. Estoy a ver si el crio aprende a escalar mejor que yo y así me obligó a aprender!!.usaré tus croquis...suerte que los números romanos ye igual en bable que en castellano!!!. Jajaja

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ye un sitiu mui agradable... pasar unes tardes allí esta genial. saludos

      Eliminar