viernes, 4 de noviembre de 2016

Vil.la de Su (Teberga)

29 de Xunu de 2016

Ehí tamos a finales de Xunu y ún día más nun toi trabayando... como andamos de memoria, porque ni idega de por qué podría tar un miércoles ensin trabayar. En fin... el casu ye que tiramos Richar y yo, pa onde meyor tiempu daben y eso yera pa Teberga y cuanto más pal sur meyor... asína que vamos pa Vil.la de Su.

Ya tenía bien de ganes de dir hasta esta escuela, quiciás de tanto xubir al Puertu Ventana pa dir de monte travesando'l desfiladeru del Parmu y mirando siempre pa los parés soleyeros de la escuela de Vil.la de Su.

Guapu pueblu y guapa escuela la de Vil.la de Su

Aportamos al pueblu, dexando'l coche casi a la entrada anque hai aparcaderu na parte alta y entamamos a caleyar siguiendo los cartelos d'Escuela de Escalada, hasta garrar agua nuna fonte y parar a mirar los distintos seutores d'un cartel desplicativu.

Siguiemos xubiendo pero un senderín bien amable hasta aportar baxo'l seutor d'Entresierras, echándo-y un vistazu a los croquis y dexándolo pa otru día, ya que teníemos más ganes de facer víes que d'apretar en poques.

Esguilando en La Chepa

Asína que decidímonos pola Chepa, na que teníemos tres quintinos pa calecer, faciéndolos ensin problema tanto Richar como yo. Llueu pasámonos a por un 6a+ que tornóse duru, saliendo a vista, pero atragantándose-y a Richar, tanto que furó-y casi toles fuercies a base de pegues y nun salió a la fín.

Si Richar, tuvo una dura llucha cola Cascarria (6a+) a mí, abrasóme Malditos Pinchos y ye que vaya bien más gafa, como abrasen los agarres, a les miós castigaes manes de tolos díes de restallar nes diferentes escueles esti branu.

Bones vistes dende la cara sur del Barriscal

Finalmente salió y de rebote pasámonos a la Tormenta, otru 6a+ que dexóse facer tamién polos dos y acabé con El Campal... un 6b+, mui buenu, que salió pa rematar tol seutor nun día más qu'aprovecháu, como tolos d'esti branu.

Despedímonos d'estes falderes que cayen dende'l Picu Barriscal, ún de los milenta cumales que tien la planicie de la Pena Sobia, contando con tornar per equí dalgún día más sobretou, cuando tenga vistes a montes ñevaos y pegue'l solín nos sos parés.

 
Croquis modificaos de Viandangos por mor de Piratas Free. Gracies y col so permisu.


-----------------------------------------------------------------------------------

No hay comentarios:

Publicar un comentario