jueves, 3 de noviembre de 2016

Viandangos d'Arbas (Vil.lamanín)

25 de Xunu de 2016

Siguimos col afán esguilador col branu ya recién entráu y como p'Asturies taba'l tiempu repunantucu, tanto como pa tar orbayando del Puertu Payares hasta Busdongu d'Arbas, menos mal qu'asitiámonos un pelín más al sur pa la llocalidá de Viandangos d'Arbas.

Colamos d'Asturies a asoleyar un ratín en Llión

Ellí, tenemos una escuelina de nueva creación, pegadina a la carretera y que con un pindiu ascensu, en casi menos de diez minutos déxanos nel so paré. Nun hai munches víes, pero bien da pa una mañanera con calma y los graos tan repartidinos como pa ser un bon sitiu pa iniciación.

Paré perguapu con poques víes pero perfeutu pa pasar una mañanina

A dicir verdá, ellí tuvimos de too y pa toos, pudiendo pegase Noe y Zori con una cuartinos bien guapos y Richar y Haritz apretar un pocu más colos 6a's y el 6b. Personalmente, fué un día de relaxación, facer toles víes a vista y tar con Kíla tranquilamente nel prau.

Esfrutamos como enanos esguilando a vista y tamién apretando Zori y Noe

Lo dicho, un sitín bien guapu pa pasar mediu día... pero si sois mui machacas vais quedar con ganes de más grau y de más víes... pero lo dicho... bien paga una visitina y esfrutar d'una perbona caliza y d'un paré soleyeru pal iviernu.

 
Croquis modificaos de Viandangos por mor de Infoescalada. Gracies y col so permisu.


-----------------------------------------------------------------------------------

2 comentarios:

  1. A seguir apretando jejeje, pero ojo que llega la nieve ya!!!. Muy guapa esa mini escuela ;)

    ResponderEliminar
  2. Ya ves de cuando toi poniendo les entraes jajaja... agora acabóse... toca entrenar a techuy el día que se pueda apretar... pues a muerte

    ResponderEliminar