lunes, 21 de noviembre de 2016

Llombera (Gordón)

3 de Xunetu de 2016

Completamos el segundu finde d'acampaes trepadores na escuela d'escalada de Llombera nel conceyu de Gordón. Magar d'una nueche de rises na capital La Pola, espertámonos nel xeláu camping del pueblu y toca esperazase ya intentar amatagar los cambeos de temperatura d'esti pueblu.


Averamientu cómodu al pié de vía... anque calurosu ya
De baxar a unos 6 graos na nueche, pasamos a más de 30 pel día y el nuesu pelleyu asturianu sopórtalu como meyor puede. Aún así, con una resaca de puta madre de dalgún del grupu, almorzamos lo qu'entra pal cuerpu y tiramos esta vegada pal pueblu de Llombera, que caltien una bona páxina con parte del so repertoriu del nuesu idioma asturillionés. 

Haritz y Zori progresando peles plaques tumbaes

Aportamos al pueblu que taba tamién de resaca... de resaca de fiestes patronales y colamos d'ellí nun vaya ser que xunámonos al vermú, el rosariu o lo que seya con tal de siguir de comedia. Tornamos col coche del pueblu p'atrás, hasta topar les indicaciones de dellos paisanos y entamamos a ascender hacia'l pié de vía con un calor de tres pares de coyones.


Detalles de Richar y Haritz en pasinos

Bufff... resoplamos y metémonos baxo la solombra al igual qu'otros trepamuros qu'hai pelos pies de vía, demientres vamos poniendo los arneses camentando cuanto tiempo vamos ser a aguantar. Metémonos en faena y somos a esfrutar d'unos placones ablucantes con víes en torno al V grau... toes de gran calidá.

Zori y una caparina

Facemos per turnos les víes de la manzorga de la placa principal y salímonos restolando menos sal a les víes de la manzorga, onde hai árboles más altos y cuerre dalgo l'airín pudiendo tase. Ellí, camudamos les víes de placa clásica con bonos metros de llargura per otres un pelín más verticales que ronden el V+, siendo estes muncho más complicaes y a tope de cuerda.

Richar nun V+ cabrón, cabrón... más finu que la hostia

La mañana escuerre ya llega la hora de picar daqué, quedánonos adulces ensin agua p'aguantar un calor xabaz, asína que despedímonos dempués de 6 víes con un últimu pegue a un 6b qu'avanza a la mandrecha d'un furaco na paré.


Enchufando un 6b+ bien prestosu

La vía, aparte de salir a vista y ser mui guapa, sirve p'amatagar les ganes de trepar un pelín más duru y recoyemos los trastos con ganes de tornar al camping y metenos na piscina ensin remediu. Otru finde increyible, en gran compaña, esguilando, echando unes rises y esfrutando de la vida.

Croquis modificaos de Llombera por mor de Infoescalada. Gracies y col so permisu.

2 comentarios:

  1. Menuda sartén guapa guapa, ya doblaron les vies a la vuelta de la esquina, grado muy tuyo jajaja. Un saludo

    ResponderEliminar
  2. Hai potencial ho... menudu paré guapu pero buff ye que Llión y eses solanes que peguen pa morise jaja

    ResponderEliminar