domingo, 2 de octubre de 2016

La Ñora Bloque (Xixón)

27 de Mayu de 2016

Los xixoneses siempre andamos a la gueta d'un requexu onde poder trepar y ún d'ellos ye la sablera de la Ñora na llende pente Xixón y Villaviciosa. Pues bien, aparte de los bloques d'escalada con cuerda na fastera xixonesa, tenemos bloques pa bulder a ambos llaos del ríu Ñora.

A la gueta de bloques pa entretenese

Nos díes d'entrenu corriendo pela Costa Xixonesa, parábemos munches vegaes a garrar aliendu nesta sablera, enantes de siguir de vuelta y echando una güeyada paeciónos que dalgo podría salir, sobre tou nos afloramientos d'arenisca pente los bloques de conglomeráu.

Conglomeráu pero con dalgún florecimientu d'arenisca

El día que tuve pegándome una tarde per ellí, tan sólo tuviemos na fastera xixonesa nel cachin pequeñu que queda pente'l ríu y la mar, sacando dellos bloques bien entreníos, pero hai que dicir que pal cantil de Villaviciosa vense bloques con munches posibilidaes anque ye zona d'argayos y nun se cuanta seguridá p'andar per ellí tendríemos.

Seutor na fastera maliaya con bloques d'arenisca

Póngovos una especie de croquis de los pocos que probamos, a la espera de siguir pegándonos un pocu con estes peñes nos próximos branos y de pasu un vidiu d'un d'ellos, quiciás al más duru y espeutacular pol altor que gárrase y la salida guapa que tien.



La Ñora (Bloques visitaos) 

Croquis fechos ensin tener ni idega de cotaciones... o se xube o non se xube jeje.

No hay comentarios:

Publicar un comentario