viernes, 28 de octubre de 2016

Cuetu La Corona (Cabrales)

23 de Xunu de 2016

Tamos ya en plenu branu, teniendo ya un bon ritmu d'escadala, faciendo sesiones pente los 4 y 5 díes, con dalguna selmana lloca qu'esguilo hasta 6. Por un llau, tamos con muncha confianza, pero por otru andamos más cansaos que la hostia, entre monte, carreres y trepar.

Esta vegada nun tengo nin mui claru, por qué toi de vacaciones un 23 de Xunu, pero bono, equí tamos y paez ser que tan sólo daben bon tiempu pal oriente, asina que Richar y yo, afamiáos de conocer nueves escueles fuimos hasta'l Cuetu La Corona en Cabrales.

Xubiendo a la Corona dende Carreña

Ya lo pensáramos el día que xubimos a Pó y supongo que la tiesta llevónos ensin danos cuenta. Plantámonos en Carreña, más bien tarde y entamamos la llarguísima ascensión al Cuetu La Corona, del que podemos dicir que vien nos llibros, pero que l'accesu ta más bien enrevesosu.

Poro, con una pateada importante y pocu cenciella de siguir, aportaremos al paré onde tan un par de foriatos, que deben tar pensando, manda coyones xubir hasta equí, p'alcontrar tan poques víes que se puedan trepar.

Probando la parte de la mandrecha de La Corona

Y digo poques víes trepables, porque de primeres tiramos a la mandrecha faciendo unos cuartinos mui guapos y perbien equipaos, una pena nun hubiese otres cuatru o cincu, ya que sería un seutor d'iniciación xenial.

Llueu tiramos a un 6c, con entrada a vía per chorreres y una salida a placa durina, durina... que saquela dos vegaes colgando pero que finalmente nun pude enchufar. A vegaes... faen falta más de tres pegues pa una vía de 6c, anque rondes el grau a vista y sobretou cuando hai dalgún alloñe pelín peligrosu volando escontra un árbol.

Nel 6c... apretando con munchu curiáu de nun volar

Dexé la vía pa otru día... a saber cuando vuelvo... y tiramos con ganes d'aprovechar lo que restábanos de tiempu, enantes de qu'una tormenta viniese a echanos, a un V+ y un 6a+ que nin pudimos golelos... porque nun yeramos a pescanciar per onde diben les víes y sólo veíemos chapes ferruñentes onde cristo perdió l'alpargata.

Con pocu más, que tira tú, tira yo, mira per ehí, mira entrando dende nun se onde... quitáronsenos les ganes de facer na y colamos d'ellí cola ñubona enriba y la truena restallando soles nueses cabeces, lo que llevó qu'al cuartu d'hora de dir baxando, entamara a esbastiar pillando una moyadura de les d'alcordase pa tola vida.

Kíla descansando dempués de nun parar de correr pela Corona

Pa cuando aportamos al coche como dos pitinos parara de llover y al menos pudimos secanos y cambiar de ropa colo que teníemos de casualidá pel coche. La verdá que pica volver y probar les víes que taben sanes (camiento qu'unos 6bs veíense bien equipaos) pero pente la patiada y pelín desilusión por tar víes de grau cenciellu pocu encomendables... costará volver.

Al menos... Kíla pasólo teta corriendo d'un llau a otru ya que'l sitiu ye guapu enforma pa tar con un día con solín... pero claro... fai falta un pocu de motivación pa xubir hasta ellí arriba.

 
Croquis modificaos de Las Cábadas por mor del blogue del guía de montaña Victor Sánchez. Gracies y col so permisu.


-----------------------------------------------------------------------------------

No hay comentarios:

Publicar un comentario