jueves, 28 de enero de 2016

La Cueva Deboyu (Casu)

17 de Setiembre de 2015

El branu va tocando a so fín y les tardes van apequeñando, aun así les ganes d'esguilar o al menos les de tar nesi ambiente motiváu nun son desapaecer, poro salgo de trabayar de la Felguera y plántome na Cueva Deboyu.

Ellí, aparte de la desapaición del Ríu Nalón durante dellos metros, lo cual ya ye prestosu de ver, hai una escuela d'escalada, onde los más fuertes trepadores d'Asturies lleven esguilando cuantayá, pero como digo hai que tar fuerte, ya que les víes cencielles tan escoses.

Cartelu informativu de la escuela de la Cueva Deboyu

Per ellí, andaben Orlando y Xurde, asína que dediqueme a facé-yos dalguna semeya y a pasar un ratín entreteníu viendo a xente apretar enforma. Ellos paezme que taben dándo-y a la vía Cueva Deboyu o a una variante que sedrá 7b o así.

Nel seutor de los Bombos... con desplomes perimportantes

Tamién, tuve la oportunidá de ver esguilar a Hector, qu'andaba probando Abstracción Total, un 8a increyible con una parte de chorrera guapísima, pero dicir probar ye quedase curtiu, ya que nun la enchufó de puru milagru.
Orlando n'acción...

Esti día, tuve más a gustu sacando semeyes y mirando pa los demás que trepando, así que tan sólo, púseme un ratín l'arnés pa conocer un seutor más afayadizu, el de Diedros, del cual pongo los croquis d'antaño, ya que nuevos tan sólo hai nes guíes, asína que si faigo más visites les diré modificando y ampliando.

Xurde progresando na vía


Con Madois (6a+) a vista y otru pegue al 6b d'al llau ya tuve abondo pa faceme una idega de como ye la escalada equí, con agarres romos y munchu movimientu p'avanzar peles víes, asína que tendré que volver pal branu, ya que pesie al calor equí esguílase estupéndamente a la solombra.

Tornaremos...

Cueva Deboyu
Croquis disponibles nun panel al llau de la carretera, anque tan mui desactualizaos

No hay comentarios:

Publicar un comentario