miércoles, 15 de mayo de 2013

Rutes del añu y d’un futuru llonxanu

 Ensín más.... una anuncia perimportante del nuesu GM Xuan de la Borrina....
 

"Como anuncia, avisar que dende la páxina nun se va promociar, per adelantráu, nenguna de les nueses actividaes, cosa que sí que díbemos faciendo nos años anteriores.

La razón nun ye otra, que amosar que nun somos un grupu montaña al usu, y nun ufreciémos la posibilidá de guiyar a naide que quiera apuntase al traviés de la páxina. Dellos grupos de montaña, anuncien les sos actividaes en periódicos, col envís de xuntar a más xente y enllenar autobuses.

Nun ye la manera de pensar que tenemos, ya que llevar a xente conlleva una responsabilidá, que nun podemos permitinos pagar en forma de seguros y que nun queremos tener, aparte de la nuesa responsabilidá con caún de los miembros del grupu, como collacios que somos.

Esto nun quier dicir, que nun aceptemos a más persones nel grupu, ya que nos últimos años, xente que nun conocíemos, averáronse a nós, por mail, y foron participes del garrapiellu xente, que somos en Xuan de la Borrina, xuntándose a nós a posteriori, magar d’agüeyar cuál ye’l nuesu sentir pa col monte y pa cola vida en xeneral.

La responsabilidá na montaña, ye dalgo que tien que dir dientro de caún, pa consigo mesmu y pa colos demás que formen parte del to grupu, por eso, nun somos quien a poné-y preciu en mou de seguru a l’amistá.

Un abrazu xente"

4 comentarios:

  1. Respuestas
    1. Gracies Daniel... paecióme importante esti comunicáu, ya que tan poniéndose les coses pelín complexes en temes de seguridá y responsabilidá civil, na montaña.

      Como siempre, envede educar, dedicámonos a prohibir y a lexislar restrictívamente... cola perda de drechos y llibertaes, así que lo meyor... saber con quien nos movemos, jeje

      Un abrazu

      Eliminar
  2. Ta poniendose el tema interesante dende lo d´esti iviernu en Gredos. Fai un par de selmanes, baxamos d´una ruta por Cabrales y perdieramos a dos collacios que baxaron per otru llau y llegaron casi de nuechi. La comedia yera tomamos los güe*** a mi porque yera l´organizaor y diben encolomame pa Villabona, je, je. Asina, que nun digo na. Nestes coses, val más curase en salú.
    Un saludu

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Pues ya ves, Cienfuegos, jeje. Hai qu'andar con güeyu, nesto de llevar grupos de montaña... que la cosa ta poniéndose pelín peliaguda, jeje

      Eliminar