lunes, 28 de enero de 2013

Bonielles (Llanera) - Peña Menende

4 de Xineru de 2013

Track: Bonielles (Llanera) - Peña Menende


Tamos a vienres, primer vienres del añu 2013 y hai que trabayar de tarde y pa enriba tamos con un día d'esos que lo que menos apetez ye tar delantre l'ordenador. Asína que lo meyor será, dir a la gueta d'un d'esos vértices xeodésicos perdíos nos conceyos pocu montañeros.

Poro, vamos dir Jose y yo, hasta'l pueblu de Bonielles en Llanera, d'au tenemos pensáu xubir corriendo hasta la Peña Menende. Pa ello, salimos del Parque Teunolóxicu d'Asturies, pela As-17, hasta Posada onde garramos la As-240, hasta'l pueblo de San Cucao, garrande a la mandrecha la Ll-5, que va facenos pasar por Piñera hasta aportar a Bonielles.

Salimos de Bonielles (276 ms)

Magar d'aparcar el coche al llau del llavaderu del pueblu y de mudanos de ropa, salimos corriendo pela carretera y namái cruciar el regueru la cabra, nuna curva d'esquierdes, salímonos de frente per una pinda pista, que va llevanos con bon calentón de pates hasta les cases de Fontespín.

Caleyando hacia Fontespín

Dexarémosles a la manzorga y siguimos camín de frente, metiéndonos no que supúestamente yera un camín y qu'antaño taría abiertu pero agora ye casi imposible crucialu por mor de tar estráu d'escayos. Con güeyu, alcontramos pasu, travesando un cachu de prau, tornando al antiguu camín, qu'avanza bien per una viesca d'ocalito.

Tramu de viesca y monte cerrao d'Arbona

Esti tramu, bono de correr, pela viesca d'Arbona, acabarase bien ceo al aportar a un altu con praos, onde vemos el pueblu d'El Fresnu al otru llau. Equí nun somos a siguir el camín, que supónse bordiará'l prau pela mandrecha y acabamos travesando'l prau, hasta'l puntu onde sí ganamos bien un ampliu y embarráu camín.

Salimos a los praos p'averanos a Fresnu

 D'esti camín garraremos la pista asfaltada que fadrános pasar, pente los lladríos de los perros, peles cases d'El Fresnu, pa llueu xubir a la mandrecha, per una pista formigonada hasta un prau, nel qu'atravesamos los pastores llétricos, hasta alcontrar una sendina casi zarrada de cotolles, que tien que xubinos hasta l'antena que marca'l puntu más altu de la Peña Menende.

Xubiendo a la Peña Menende

La verdá, ye que tolo que tenía marcáu col gps, penriba los mapes foi un pocu desastre y al final, travesamos praos, sebes y ficímonos milenta feríes, al travesar primeru los escayos y llueu les cotolles de tamañu familiar qu'había na alto la peña, en pantalón cortu.

Cumal de la Peña Menende (491 ms)

A la fín, topámonos col vértice de 491 ms, que nun día espeyáu tien guapes vistes pa Picos, cordal Cantábricu, asína como pal Gorfolí, muncho más cerquina de la nuesa posición. Son casi les 3 cuando tamos na Peña Menende, así que restolamos pente les cotolles y argumes, una nueva senda que llévenos hasta un depósitu d'augua que vemos cerquina nuesa.

Vistes a Picos y al Gorfolí

Asína lo faemos, non ensín dificultá, pasando casi a cuatru pates pa llibrar l'enguedeyu de maleza de lo que queda de sienda y aportamos al depósitiu, onde garramos al fín, una pistina de formigón que báxanos al pueblu a zancada llarga.

Baxamos hacia´l Fresnu de nuevu

Un crucie a la mandrecha, pónmos na carretera que con vistes a Picos y a la fastera de los dos miles d'Ayer, sigún la envuelta que faigamos, va llevanos hasta la carretera Ll-5, per onde aportamos tamién al pueblu de Bonielles, onde tenemos el coche, que tien que llevanos a duchanos y xintar que ya yera hora.

Ya por carretera y en baxada hasta Bonielles

En resume, carrerina de 4,5 kms, que durante 48 minutinos, túvonos lluchando a la escontra del pieslle de caminos n'Asturies y fízonos xubir un desnivelín de 230 ms, al meyor ritmu que pudimos. Eso sí, fame ficimos jeje.

Ta la próxima...

Camudando'l Camín corriendo en Llanera

Carrerina pa tachar un vértice más de Llanera: Peña Menende (491 ms)

Ver progresos en: Retos montañeros

4 comentarios:

  1. Y a comprar pantalones nuevos para correr, así se mantienen los caminos poco transitados, rompiendo pantalones.

    Un abrazu.

    ResponderEliminar
  2. jeje, toi entamando a pensar, que fai falta una especie foz o machete pa dir pol monte.

    Si nun caltenemos les siendes y caminos llimpios los montañeros dientro pocu nun va haber quien lo faiga.

    Un abrazu Fernan

    ResponderEliminar
  3. Berto, que correr es de cobardes....jajajaja

    Un abrazo.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ya ves... con tal de dir de monte... voi hasta corriendo, jeje

      Un abrazu

      Eliminar